Комунальний заклад «Пришибська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»

Михайлівської районної ради

Запорізької області

 Адреса:72013 смт.Пришиб, вул.Куйбишева,14

 Телефон: (061393225)

                               Автор досвіду: Оксана Олександрівна  Кузьменко,

                                                                                             вчитель хімії

Тема досвіду:

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках хімії з використанням інтерактивних технологій.

 

Базова модель досвіду

Актуальність досвіду зумовлена вимогами Національної доктрини розвитку освіти в Україні, яка передбачає підвищення якості освіти,оновлення її змісту та форм організації навчально-виховного процесу.

Сьогодні існує багато форм і методів навчання хімії, що орієнтовані на краще засвоєння учнями матеріалу, підвищення якості їх умінь і навичок.  Але для досягнення цієї мети необхідно урок будувати таким чином, щоб він був не лише цікавим, але і не перевантаженим для учня. Ефективність його зростає , коли поряд із класичними методами широко використовуються активні форми навчання. В умовах, коли  обсяг знань і швидкість їх оновлення невпинно зростають і частина інформації стає застарілою, зрозуміло, що опанування новими знаннями потребує втілення прогресивних методологій навчання, в тому числі й такій фундаментальній науці, як хімія. І ще однією з причин, яка спонукає активізувати зусилля, спрямовані на реформу всієї системи навчання та зміни її технології, є низька пізнавальна активність учнів.

      Змінюються основні цілі, що спрямовані на формування й розвиток здібностей учнів до самостійного пошуку, збору ,аналізу інформації, виховання творчої особистості.

Перспективність досвідуполягає в створенніефективної педагогічної системи, що спрямовується на формування і розвиток навчальних умінь, вихованні волі, пізнавального інтересу, навичок колективної праці. В ній виявляється індивідуальність кожного учня, формується їхній інтелект і характер. Усе це сприяє за освоєнню глибоких і міцних знань.

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках хімії з використанням інтерактивних технологій.